[pic=659_1277328756.JPG][pic=659_1277328729.JPG]C&N, een jong bedrijf uit Geel dat werkt als netwerkpartner voor de KMO, won de Fujitsu ‘Channel Challenge’. De prijs, een VW Caddy, werd overhandigd bij Voka Kempen in het Huis van de Ondernemer.In totaal namen meer dan tweehonderd bedrijven deel aan de Fujitsu Channel Challenge. De zes bedrijven die de beste cijfers konden voorleggen na de wedstrijdperiode van zes maanden werden beloond met een VW Caddy. Zaakvoerder Benny Sels van C&N mocht als een van de winnaars de sleutel in ontvangst nemen uit handen van Paul Geysemans, Channel Director bij Fujitsu Technology Solutions. ‘Bij Fujitsu Technology Solutions weten we dat de resellers de drijvende commerciële kracht van het bedrijf zijn’, zegt Geysemans. ‘Het Fujitsu dedicated channel team zet alles in het werk om een optimale ondersteuning te bieden aan het resellerkanaal. Wij zijn ervan overtuigd wij onze resellers alle nodige tools geven om succesvol te zijn. Daarom introduceerden wij de Fujitsu Channel Challenge. Fujitsu Technology Solutions daagde alle IT-resellers uit om deel te nemen aan deze waanzinnige incentive. C&N nam deel en kon na zes maanden zeer mooie cijfers voorleggen. Het bedrijf was een van de sterkste stijgers. Vandaar dat ik het bedrijf met veel plezier de sleutels van hun nieuwe bestelwagen overhandig.’[i][b]Stimulans[/b][/i]‘C&N is trots deze award en de bijhorende wagen in ontvangst te mogen nemen’, vertelt zaakvoerder Benny Sels. ‘We zijn een jong bedrijf dat nog elke dag timmert aan de weg. Deze erkenning is dan ook een mooie duw in de rug. Als bedrijf proberen we niet alleen een zo groot mogelijke omzet te verwezenlijken, we streven er ook steeds naar onze klanten een zo goed mogelijke service te bieden. Het feit dat deze inspanningen door Fujitsu zo gewaardeerd worden is een stimulans om in de toekomst ons niveau vast te houden en het zelfs nog beter te gaan doen.’